пʼятниця, 1 травня 2020 р.


Дорогі мої учні!

Опрацюйте матеріал і виконайте завдання до 4 травня.

Тема. Антилюдяна суть кріпосництва та солдатчини. 
Образи персонажів – людей із народу та панночки. Авторська позиція у творі.

Завдання:

1. Скласти паспорт повісті "Інститутка"
(літературний рід, напрям, жанр, тема, ідея, головні герої, особливості композиції, сюжет) тим учням, які не брали участь у відеоконференції 1 травня.

2. Зробити порівняльну характеристику панночки й Устини в зошиті за планом (з використанням цитат).

ПЛАН
I. Життєвi iдеали крiпачки та панночки. 
II. Основнi риси характеру.
1. Повага Устини до простих людей i зневажливе ставлення панночки до бiдних.
2. Доброзичливiсть Устини й безсердечнiсть та жорстокiсть панночки. 
3. Природний розум Устини й обмеженiсть панночки. 
4. Глибина й щирiсть почуттiв Устини й вередливiсть панночки. 
5. Ввiчливiсть Устини та грубiсть панночки.
III. Мова й портрет персонажiв як засiб характеристики. 
IV. Ставлення автора до образiв Устини та панночки.

Немає коментарів:

Дописати коментар